Excursie cu peripetii la Sibiu-Feeric Fashion Days

hotel room relaxation

Dupa cum probabil ati vazut deja, am fost plecata trei zile la Sibiu. Parea o excursie obisnuita, dar totul s-a schimbat pe parcurs. Vroiam sa plecam la 9 dimineata, dar am tras de timp pana am plecat din oras mai ales ca nu puteam pleca fara cafea de la Starbucks. Plecate deja tarziu, nu ne-am stresat si am mers frumos si am povestit tot drumul pana cand…. Am ajuns la Otelul rosu, am trecut prin Hateg… si ma tot gandeam.. nu e prima data cand merg spre Sibiu si parca totusi nu trebuia sa trecem prin Otelul Rosu…. trag pe dreapta, cautam harta.

Andreea-copilot – stabileste ca suntem prea departe sa ne intoarcem, asa ca mergem tot inainte si apoi coboram spre Sibiu. Deci am ocolit si am ajuns pe la 2 la hotel. Am gasit repede hotelul, ne-am parcat si intram.

Facem check-in si cine apare langa mine? Madalina. Asa tare m-am bucurat(chiar daca nu ma arat)  sa o vad acolo, mai ales ca era prima persoana cu care ne-am intalnit in ziua aceea.

Ducem bagajele sus si o sun pe Miha sa vad daca au ajuns si pe unde sunt.  Laura era la hotel si a zis ca nu ajunge la prima prezentare,insa cu Miha urma sa ne intalnim in Piata Cibin. Punem GPS-ul si plecam spre locatie. pe drum imi dau seama ca nu am incarcatorul de masina…. zic super,… ajungem in Piata si ne parcam. Vad parcare cu plata…pe panou nu scria orarul , dar un domn cu baston ne-a ajutat.Era o usa cu geam cu gratii unde se vindeau cartele de parcare. Evident, nimic nu e gratis, info ne-a costat 1 leu. Mergem la geam sa luam cartela… un miros groaznic de carne afumata ne-a intampinat insa nici o persoana inauntru. Mi s-a parut ca e magazin, si dau sa intru, trag usa si dau de o cutie plina cu carne afumata,.. de unde si mirosul… bleax.

Vad un magazin si merg incolo cand Andreea ma striga ca venise doamna. Zic o cartela de parcare , zice 1 leu… (m-am mirat, foarte putin…) ne-a si completat-o. Perfect , asta am rezolvat. Acum mergem spre prezentare, dar ce vad in fata? Un magazin service GSM. Perfect! incarcator de masian pentru Nokia.. 10 lei. Zice : sa nu imi spuneti ca ati venit in piata sa prezentati moda? Zic nu.. doar sa vedem.

Si plecam….Vad piata si chia rnu ma asteptam sa fie piata de legume…… vad scaune si oameni de toate felurile care asteptau sa inceapa show-ul. Apare si Miha imbracata intr-o ie superba, perfecta pentru decorul in care ne aflam.

Dupa asta, o luam la pas spre Piata Mica sa mancam ceva. Cu greu am ales o terasa unde sa stam.Comandam dupa care facem planul pentru Aeroport, pentru ca acolo era prezentarea lui Cristian Samfira. Foarte deosebit tot conceptul, mi-a placut mult.

Inapoi in piata unde ne vedem cu alte  bloggerite si mai stam la o cafea pana la prezentarea Rozaliei Bot, o alta colectie pe gustul meu.

Dupa prezentare le-am cunoscut pe Myra Postolache, o super femeie cu care mi-a facut placere sa discut si Andra Dumitrescu, fotograf de street style care ne-a si facut o poza. A zis ca poate vine la Timisoara prin 25 Iunie-eu sper sa ajunga!

Ne-am urcat in masina si direct la Hala Balanta pentru show-ul lui Florin Surugiu si expo de fotografii semnate Sebastian Marcovici.

Dupa aceea direct la hotel, somn de voie. Asta dupa ce blocam masina Madalinei si a prietenului ei pentru ca nu aveam alt loc de parcare…. Norocul nostru a fost ca nu au plecat cu noaptea in cap si nu i-am incurcat(sper)

Dimineata am avut o mica neintelegere cu managerul, dar care s-a rezolvat pana ce ne-am intors de la masa(unde chelnerita a insistat sa nu imi iau bruscehte, ci mai repede o salata bulgareasca.. fara sunca si ou..)-respectiv shopping ca doar am trecut pe langa Mall si nu puteam sa il ratam. Andreea mi-a facut capul calendar cu husa ei lubenita si geanta cu banane de la HM.Da sunt geniale, perfecte, nemaipomenite=treci peste..

La 4 aveam fittingul la Hala Balanta,dar am zis ca vreau neaparat sa prind prezentarea lui Filip Roth de la Boromir de la 3. Ne-am incadrat perfect si am ajuns l atimp la Hala.

Acolo Landiana mi-a facut cunostinta cu Cristian Buca-make=up artist si Geta Marin- hairstylist carora le=am comunicat ce vreau pentru show. apoi echipa One Models a venit cu fetele pentru probe. Ne-am pus sa facem ajustarile dupa care am fugit la LIDL in drum spre piata mica. Am luat sa mancam ceva rapid ca nu mai apucasem . Abia am gasit loc de parcare cat mai aproape de piata, sa nu caram prea mult.

Am dus tot acolo, le-am aranjat  si apoi Andreea mi-a retusat machiajul pe un scaun mic, fara lumina, deci m-a injurat putin cu ocazia asta.

Apoi vestea bomba-ne mutam toti in hala Balanta pentru ca ploua…

Impachetarea si direct la masina. La Hala, am scos iar toate hainele si tot ce aveam.

Ne pregateam de show. Despre show si organizare va povestesc intr-o postare separata.

Dupa prezentare, concert Directia 5.Eram rupte de oboseala si am vrut sa iesim cu hainele. In drum spre usa, de cine dau.? Oana Zidaru si Manuela Lupascu. M-au felicitat si m-au pupat , asa de mult m-am bucurat sa le vad ca au ajuns. Mi s-a umplut inima de bucurie, sincer. Le-am si dat o masca, nu stiu de ce nu le-am dat 2:( nu m-am gandit pe moment…

La hotel… moarte de foame, vrem sa mergem la Mcdonald’s ca nu gaseam nimic deschis, iar pe ploaia torential anu aveam cu ce sa mergem decat cu masina… chiar daca era aproape. Receptionerul a considerat ca poate plecam cu taxi vreo 3oo m, si ii sugereaza unul client sa se parcheze in fata masinii mele, deci sa ma blocheze. El s-a dus la nani si gata noi am ramas cu buza umflata. Cica nu este pizzerie non stop in SIbiu.. pana la urma am gaist noi pe net si am comandat. Am deschis vinul si ne-am facut de cap pana Andreea a luat somn pe telecomanda…. care abia dimineata am gasit-o.

A treia zi ne-am facut bagajele si am plecat de la hotel dupa o discutie cel putin ciudata avuta cu patronul hotelului…. trecem peste…

Am plecat la Avrig la Brukental-super locatie dupa care ne-am vazut cu o veche prietena de-a Andreei care s-a mutat in Sibiu.

Am vrut sa plecam la 6, dar m-am razgandit. Vroiam sa vad si prezentarea lui Yvette Haas care incepea la 7. Am mai mancat o data cu Andreea, Gia, Miha, Laura, Andreea, dupa care au venit si Sandra, Ioana, Oana si Manuela. Am fugit la prezentare dupa ce ne-a adus nota.

Ultima prezentare.. dupa care ne-am luat ramas bun si am plecat…. Am mers bine.. pana am ajuns la Savarsin… drum rgesit.. nu spre Arad trebuia sa ajungem, deci am scos harta si am taiat-o in jos spre faget. Drum tip tunel de vegetatie , la deal si la vale, departe de lume, in 20 km au trecut 2 masini… putin ciudat.. am iesit cu bine si am ajuns la Faget unde ne-am delectat cu o inghetata la Petrom. Pauza de facebook, instagram si alte cele.

In final am ajuns bine cu zambetul pe buze pentru ca intreaga excursie a fost superba chiar si asa plina de peripetii!